No sex with Camilla

 CAMILLA MED KORSETT.
Många svenska kändisar säger nu om Camilla Henemark samma som president Billy Clinton sade i TV när han förnekade att han haft sex med Vita huset-praktikanten Monica Lewinsky: ”I did not have sexual relations with that woman”. Börje Salming, Frank Andersson, Tommy Körberg, Dogge Doggelito, Andreas Kleerup, Paulo Roberto, Kungen, Tennis- och Hockeystjärnan (i trekant på hotellrum). Det är många sexpartners Camilla Henemark hävdar att hon haft i boken ”Adjö det ljuva livet”, som släpptes under mycket rabalder i går.
     Lite tragiskt tycker jag ändå det är. Efter ett liv på topp på 1990-talet, som ”scandal beauty” i innekretsarna och som firad stjärna i Army of Lovers, föll hon hårt rakt ned till samhällets botten och en tillvaro kantad av hemlöshet, psykisk ohälsa och självmordsplaner. Och i dag bor hon på stödboende. Hon kan inte ha haft det lätt. Men jag tycker det är starkt av henne att jobbat sig upp. Hoppas hon nu i alla fall kan få ekonomisk trygghet med sin nya bok som säkert blir en storsäljare. Och så ska hon vara med i Melodifestivalen också, bara en sådan sak.
     Samtidigt kan jag inte låta bli att känna det som om jag verkar vara den ende mannen över 25 år i Sverige som Camilla Henemark i-n-t-e haft sex med. Vet ärligt talat inte om jag grämer mig så mycket över det, faktiskt. Även om hon såg urläcker ut i den där korsetten under sin artistperiod, det måste jag erkänna. Korsetter hör till det jag tittade på under mina första våta drömmar när jag låg och bläddrade fram och tillbaka bland bilderna på underkläderna i Ellos-katalogen som jag lånat från Mamma.
Camilla Henemark, Börje Salmning, Dogge, Tommy Körberg, Kleerup, Paulo Roberto, sex, trekant