Axel knäckt av mat

 SMÄRTA.
Tre överfulla papperskassar med mat tog definitivt knäcken på högra axeln. Svårt att röra armen och att sova på höger sida. Jag har i närmare en månad gått på behandling hos Naprapaten, ditskickad av försäkringsbolagets Syster. Naprapatens onda och hårda fingrar gjorde just bara ont och ingen nytta. Har även käkat antiinflammatoriska under tio dagar. Enda resultat: sabbad mage.
     Ja, jag vet att jag inte ska bära tungt. Och jag har försökt följa det, genom att bland annat ställa in skrotlyft på gymmet. Men ska man inte ens få storhandla?
     Nu måste jag för f-n röntgas. Ska ringa upp Syster och kräva läkarbesök. I värsta fall är det väl åldersartros (nedbrutet brosk) och då vet jag inte vad som ska till. Kanske bara ge upp inför kroppens fysiska förfall?
smärta, axeln, sabbad mage, skrotlyft, artros, ge upp?