Kvinnor och hantverkare

 SEXIG MÅLARE?
Vad är det egentligen med kvinnor och hantverkare? Finns det verkligen en verklig bakgrund med alla porrfilmer där snickare kommer hem till ensam kvinna som uppenbarligen trånar efter grov sex? Eller med rörmokaren (som ska rensa i rören, he-he-he).
     Gumman plåtade mig när jag stod enbart klädd i snickarbyxor och målade lillhallen i stugan på Väddö och lade upp bilden på Facebook. Det bara small till av damer som gjorde tummen upp-tecknet. Ovanligt många som reagerade, och så snabbt, sade Gumman. Av de 34 gilla-symbolerna lämnade ett par karlar kommentarer. En tyckte jag hade en snygg T-shirt (OBS ironi), den andre om jag verkligen skulle ha hatthyllan kvar medan jag målade väggen (helt rimlig och hantverksmässig fråga; hyllan skulle förstås ha tagit bort – om den inte hade suttit som berget).
     Tydligen har män och kvinnor totalt motsatta inställningar till hantverkare.
porrfilm, grov sex, rörmokare rensa i rören, hantverkare, tokiga kvinnor