What about love, Trump?

 KÄRA ÖGONKAST?
Nu har jag hela dagen sett på TV inslag inför Donald Trumps installation som president i USA, själva installationen och middagen efter. Inte en enda gång har jag sett något intimt mellan honom och frugan Melina. Inte en kram, inte ett ögonkast, inte en smekning. Förhållandet verkar iskallt.
     Kan det bero på att frugan inte är amerikafödd? Melina är ju från Slovakien. Förra frugan Ivana är från Tjeckien. Hur rimmar detta förresten med Trumps icke-amerikanska inställning? Ja, jag bara frågar.
Trump, Melina, Ivana, utlänningar, smekning, president, USA
Lennart

Min ena kusin i Edmonton, Canada är gift med en Olga från Uzbbeckistan. (Hur det nu stavas?) Hon kom dit som aupair och så gifte de sig. Hon verkar vara bara glad för att kunna stanna. Hon är kall och stel men glad att få bo i Canada. Kan det vara så att tjejer från öst bara ser dollartecken framför sig?

Svar: Jo, det kan nog vara pengar som styr. Men även att komma ifrån ett miserabelt liv. Har en kompis som är gift med en tjej från Ukraina och hon tog definitivt inte honom för pengarna;) Så det finns väl alla sorter, antar jag.
Gubbliv