Bra jobbat idioter!

 FLAMMAR EJ STOLT. (cred: Brottsplats Sverige)
I natt har ytterligare ett planerat flyktingboende bränts ned, läser jag i Aftonbladet på webben. Denna gång i Strängnäs. Polisen misstänker mordbrand. Förstås.
     Att hårdföra, blågula fascister – framhejade helt öppet av vissa SD-ledare och i smyg på festerna av alla andra SD-are – ligger bakom brottet är väl inte direkt någon vågad gissning. Undrar vad dessa idioter egentligen har kostat oss skattebetalare, för det är förstås så att det är vi vanligt folk som står för notan för alla olika flyktingboenden som bränts ned genom åren.
     Jag själv är tveksam till alltför öppna gränser, jag gillar de restriktioner som Regeringen nu genomfört för att hålla nere den massiva invandringen, jag tycker inte om att se tiggare i vart fjärde gathörn. Men att på grund av detta välja att bli sverigedemokrat eller gå ut och leka med tändstickor är mig totalt främmande. Man är ju för bövelen inte en komplett galning!
blågula fascister, mordbrand, tiggare, galning, skattebetalare