Pussy Pics

 DIRTY PICTURE.
Det har varit mycket snack om Dick Pics i media senaste dagarna. Det finns tydligen en del mansfolk out there som tar bilder på sina könsorgan och mms-ar till tjejer som absolut inte bett om det. För jävligt, tycker jag, och dessutom oerhört kränkande. Det är som om digitala blottare varit i farten.
     Med skammens rodnad på kinderna måste jag tillstå att jag gjort något liknande, fast på stenåldern, närmare bestämt 1975. Daron och jag var i jämtländska Edsådalen för att åka skidor när han – den snuskhummern – kom på den strålande idén att skicka ett vykort till ett Lärarpar på vår skola i Gävle som just fått en baby tillsammans. Daron klippte ur närbilder på kvinnliga kön från en herrtidning han släpat med sig till fjällen. Lite klipp och klistra på en bit kartong, och vips hade vi ett snuskigt vykort. Texten löd:
     Länge leve sperman i pungen, grattis till ungen!
     Vårt favoritlärarpar fick aldrig vykortet. Kanske lika bra det. Kortet kanske stals och hamnade hemma hos en sexfixerad brevbärare.
Dirty picture, Pussy Pics, Dick Pics, pungen, sexfixerad, debatt
Lennart

Har noterat och läst om dessa dick pics i dagarna på tidningarna på nätet. Har aldrig själv skickat sånt, till okända eller hur jag ska säga. Däremot har jag mailat nakenbilder på mig till kvinnor och tjejer som jag känner och de ville ha det. Då känner jag att det är ok, att de har godkänt det.

Svar: Hej! Håller med. Så länge man sköter det "inom familjen" så är det förstås OK. Det är de här anonyma utskicken som är förfärliga.
Gubbliv